25 november 2009

Det börjar dra ihop sig, äntligen är jag klar med det sista finslipandet ytbehandlingen av bordet har börjat. Detta betyder ännu inte att mitt arbete är över. Men det finns ljus i tunneln.

I veckan har jag också på sidan om fixat ihop 52 stycken servettringar som jag skall sälja på julmarknaden som ordnas här i Åbo under fyra helger, kom och köp! Ett väldans småfilande och i ett skede såg jag inget annat än små träringar, men slutresultatet blev bra, hoppas nu jag får sålt dem också.
Förra julen fick Kusin likadana ringar, check it out om ni vill se hur de ser ut.

Vad annat, har inte hunnit med så mycket annat än skola den här veckan igen. Skoldagarna töjs ut till sena kvällen och sover dåligt gör man också.
I helgen blir det glöggrunda, vilken tur det så får jag tankarna på nåt annat. Och dessutom sitter jag lördag och söndag och säljer produkter vid julmarknaden. SÅ det blir min min helg det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar