29 oktober 2009

Tapas onsdag

Det har varit en lång dag, har precis kommit hem från skolan. Skriver det här inlägget och sen stupar jag i säng.

I går var tjejjerna och åt vid en spansk restaurang här i Åbo. Har varit där en gång tidigare och även nu plockade vi ihop en massa goda tapas till en fin middag, gott gott.
Jag hade också tagit med kameran för att jag skulle fota de goda maten. Men tydligen var vi ala jävligt hungriga, eller bara otroligt glupska, för det enda jag fick med av maten var detta.




I morgon får jag efterlängtat besök. Mina kära vän som studerar i Norge kommer till Åbo för en kort visit. Oj det kommer att bli så kul. Sist träffades vi i somras på ett bröllop, men det är redan en halv evighet sedan så det blir en hel del att catha upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar