02 december 2009

I dimman

Det är väldigt dimmigt där ute just nu, jag ser inte domkyrkan mer bara ljusen från granen vinner över dimman. Vilken shock det var i dag när det mitt i allt var minus grader ( typ -1) man fryser nästan näsan av sig. Hur har man någon gång ha lyckats överleva -20?

Vet ni vad kära läsare. Mitt bord är 99% klart! Jo det stämmer. Den ena procenten är 4 skruvar som skall skruvas in i bordet så bara småsaker. Konstig känsla det här, efter så mycket arbete och kämpande har jag nu mitt bord klart( och jo ni skall få se bilder snart ). Kan inte riktit njuta av känslan att vara klar, vet inte varför men jag är inte fullt så nöjd som jag borde vara. Men kanske det kommer (självkritisk).

1 kommentar:

  1. Jag tror den e superfin. Hu gick de pa marknaden annars?

    SvaraRadera