03 februari 2010

Mycket allt möjligt

Några lediga timmar mitt på dan i dag, skall vara aktiv! Och på eftermiddagen börjar en virkningskurs i skolan det ska bli väldigt roligt. Äntligen får jag lära mig e massa nya tekniker.

I morgon kommer Turun Sanomat och åbo underrättelse och intervjuar oss inför stockholmsmässan. Nu har jag ju ingen av tidningarna, men får ta en hopp till biblioteket när vi är med i tidningen.
Snart borde vår hemsida också vara klar, vänta en stund ännu så skall ni snart få se dem. Det mycket nu!

Förresten var jag och se på luftslottet som sprängdes igår. Fastän det inte var så mycket action i den som i de två andra, tyckte jag nog ändå filmen var bra. Går dock inte att jämföras med boken, men så är det alltid.
Första filmen tar nog trots allt priset som favorti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar