09 februari 2010

Uppdatering från mässan

Hälsningar från Stockholm! Mässan är igång och mina fötter värker. har stått och presenterat mitt bord för folk hela dagen, men har fått väldigt positiva kommentarer och många intresserade så jag är glad för det.

På måndag byggde vi upp vår monter och nu gäller det bara att hitta rätt person som blir så intresserad av mitt bord att han gåt iväg med det och jag lämnar kvar med en fet bunt med pengar i handen (drömläge).

Det ä'r tungt att stå och sälja sig själv och sin produkt hela dank, men varje gång man hör något positivt får man ny energi och orkar igen. Det här är roligt!

Ni kan läsa mera om min produkt och om resten av klassens produkter på hemsidan, www.furnituredesign.novia.fi.

Eller gå in på www.peppar.fi i dag för där hittar ni oss oxå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar