04 juli 2010

Skönt med solig helg

Helgen har varit härlig, varm och skön. Har hunnit med mycket och till och med fått lite färg på kroppen.



Lördagen börjades med en sväng med bilen till skärgårdslopptoget.

 
Mamma fyndade ett glasfat som hon har i mindre format. 



Jag hitta en ursnygg takkrona!


Vidare till Öja market. 


Resten av dagen spenderade jag mest i liggande ställning med brillorna på och boken i handen...
I den här.

På sommarn skall det grillas!


Och lite skumppa dagen till ära.

En riktigt god medelhavsinspirerad sallad som förrätt. Resten av rätterna hann inte med på bild för vi var så hungriga.

Här trivs jag bra.


I dag har jag och mamma stått i köket och bakat för det blir födelsedagskalas för pappa. Släkt och vänner kommer för att fira pappa och träffas. Skall visa vad vi kommer att bjuda på, men jag skall smälla i mig lite kaka först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar