31 januari 2011

Är jag klar?

Har i dag gjort tusen olika saker samtidigt och varit lagom stressad och otålig. Men det har gett resultat. Nu är jag äntligen klar med gaveln!! Jag tror inte jag har fattat det ännu för känner mig fortfarande lika yr. Men kanske snart. Just nu kan jag inte ens säga något om slutresultatet. Men det blev ju klart åtminstone.

I morgon skall jag fota gaveln i skolans studio, men dock utan säng så helheten får jag se på fredag på mässan. Eftersom gaveln efter helgens mässa skall stå i Unikulmas butik måste jag nu fota gaveln för jag har ingen aning om när jag ser den nästa gång. Ger mig lite stress det också. Tur att jag förra veckan fatta att jag måste hinna fota denna vecka.

Om mässan då. Jo alltså i helgen 4-6.2 pågår en byggnads och inredningsmässa här i Åbo och det är på denna mässa som min gavel skall stå. Jag kommer såklart att besöka mässan och skall fota så ni får se sängen och gaveln.

Mera uppdatering och bilder lovas senare.

1 kommentar:

  1. Duktiga du!!:) Blir roligt att se resultatet. Oj vad du jobbat mycket med den, bra kämpat! Kram

    SvaraRadera