25 mars 2011

Årsfest rumba

Så är den här, årsfesthelgen. Mitt program i morgon är upplagt med minuttidtabell.

12.00 skall jag och Jessica infinna oss utanför Topinojas portar i väntan på att portarna öppnas. I några timmar skall vi inspireras och plocka med oss lite skrot och sen snabbt som bara den hem tillbaka.

17.15 Skall jag vara fullt påklädd i långklänning, ,med håret uppsatt och smink i fejset.

Däremellan skall det duschas, ätas, bannas över håret (jag fixar det själv), sminkas och sen är det fest.

Och varför topinoja och vad är det? Jo vi deltar i en tävling som ordnas av TSJ. Vi skall göra ett konstverk av skrot. Kanske jag kunde presentera mitt slutarbete, (men det får jag inte). Om såklart ordnades info tillfälle i morgon, av alla dagar. Anywho, vinner jag så är jag 3000 euro rikare, so I'm in it for the money!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar