02 juni 2011

Sommarens projekt

En ledig dag, men dagen skiljer sig inte så mycket från resten av veckan. Nu hade jag tänkt börja fixa det sista på den ena stolen som jag klädde över med nytt tyg förra sommaren, men just det verktyget som jag skulle behöva i dag finns i stan. Så jag får väl hitta på nåt annat i stället. Om ni har glömt bort stolen så såg den ut så här före jag hade satt mina klor in den.


I veckan har jag varje morgon blivit väckt av en stor maskin som har arbetat på tomten brevid. Det råkar vara vår tomt det också och i nåt skede är det meningen att det skall stå en liten villa där. Men det är ännu långt dit, men man kan redan se var den skall stå och till och med köra fram.

 Här skall ett hus byggas upp
 inte riktigt klart ännu
och blir man trött kan man sätta sig i trädården

kan även fungera som parkeringsplats

 här går vägen in till tomten 



playan..eller nåt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar