30 augusti 2011

Venteziaden 2011

Den sista helgen för den här sommaren firades på villan i Öja med föräldrarna, A och hans bror med flickvän. Vädret kunder inte ha varit bättre och det blev en traditionell venetzi med god mat, facklor och raketer.

På lördag tog vi oss till stan en sväng och såg på rodden i sundet


Hela Karleby hade vaknat till


Och när vi blev hungriga tog vi oss till vohvelikahvila  

Vilken tur att det var fint väder så jag fick fotat 
mina båda stolar, som äntligen är klara! 

Fick dessutom lurat till mig två modeller 

Har ni märkt att hösten är här 

Och jag njöt av värmen 

Vi har ätit alldeles för god mat under helgen. Bland annat Nisses biffar! 




Nu befinner jag mig i Lappfjärd hela denna vecka och på Söndag är det dags att bosätta sig i Åbo igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar