08 september 2011

Dagen så här långt

Det typiska höstvädret gör att jag helst inte vill lägga foten utanför dörren. Men gör jag inte det blir jag tokig i denna lilla och överfulla lägenhet. Så jag stiger upp, dricker min kaffekopp vaknar ur dvalan och leker studerande och går och äter lunch med A. 

Här lever vi nu.

 Mina saker är utspridda lite här och där och för det mesta 
staplade på varan i ett ledigt hörn.

 Sommarväskan som aldrig blir uppackad. 
Hatar denna väska just nu.

Välkommen in, om du rymms 

Mera överfulla hörn


Och eftersom det ännu ser mörkt ut med någon ny lägenhet så måste jag i dag gå upp till vinden öppna den lilla dörren och se mina saker välla ut. Det jag sökte visste jag låg nästan allra underst, men det är något jag verkligen behöver så bara att börja flytta på lådorna. Men det positiva var ju att ja hitta några andra saker som kan behövas. Bland annat mina höststövlar! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar