21 december 2011

Årets första månader

Jag blev så inspirerad av allra finaste Hanna, att jag också vill dela med er av det jag varit med om under detta år. Så vi kör igång!

Det nya året firades med fina människor, mycket skratt och mat i mängder.

Jag njöt av det fina vintervädret

Här spenderade allt för mycket tid i Januari

 På kvällarna satt jag mest och virkade med koppartråd.

 Och på dagarna gick tiden åt till 
examensarbetet.

I Februari fick vi äntligen träffa den här
 efterlängtade krabaten för första gången.


Och lekte med häftiga leksaker.

Det pysslades väldigt mycket med sånt här. Barndomsminnen.

Hanna gjorde en fin skylt för vår dörr.


Och så fick vi små paket av Jessica som hade
varit till Tyskland.

Och vi kan konstatera att jag hade väldigt mörkt hår.


I Mars hade jag pippi på att virka mat och
sötsaker som kära fadderbarnet skulle få.

Det blev små prinsesstårtor och dammsugare..

och dominokex.

Jag råkade också få en alldeles för kort pannlugg. 
Den frissan har jag inte besökt sen dess.

Så firade vi Vidars namngivningsfest med 
flera generationer på plats.


 Samma dag firades också en busunges 2 års kalas.









1 kommentar:

  1. ja visst e de bra! sen blir man lite så där att shit, va, va de där faktiskt i ÅR?! :)

    SvaraRadera