19 juni 2012

Städmani och regn

Det är väl bra att det regnar före helgen och inte under helgen. Det tyckte mamma när jag undrade varför hon beställt det här regnvädret. Får väl hoppas att hennes ord stämmer. För regn vill jag inte ha under midsommare. Sol och varmt tack!

Blev en hel dag på villan och fick världens städmani. Slängde ut nästan allt i min lilla stuga och tvättade från golv till tak. Så nu är den stugan klar för helgens invadering.
Min kamera har legat i viloläge allt för länge nu känner jag, måste skärpa mig så att bloggen inte går upp i rök. I går lyckades jag knäppa några bilder från bygget, det har hänt en del..

Så här såg nya villan ut i slutet av sommaren 2011


Och nu ser den ut så här!





Okej, det är kanske lite kvar att göra, som kanske städa och fixa lite till. Men snart kanske vi kan sitta här och njuta.


Redan i helgen skall det sovas här. A och jag har fått uppgradera oss från lekstugan till nya stugan. Det duger! Åtminstone rymms hela A in i denna stuga.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar