26 oktober 2012

En kopierad lista

Väntar på att klockan skall ticka en stund ännu så att jag med gott samvete kan bädda ner mig. Mitt fredgasjag är mycket trött och imorgon blir det kurs igen. I brist på annat härmar jag Hanna och ger er lite information som ni säkert inte har någon nytta av. 

Nämn något som gjorde dig glad igår? Hittade ett par vinterskor som jag hade glömt att jag hade!

Vad gjorde du klockan 8.00 i morse? Drog på mig arbetsbyxorna.

Det sista du sa högt? Varför inte.

Det sista någon sa högt åt dig? Nå, jag vet inte.

Vad har du druckit idag? Vatten, saft, kaffe,glögg och vin.

Vad är det senaste du åt? Kinder Bueno.

Vad är det senaste du köpte? En flaska vin.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.

Vad är det för väder hos dig nu? minus 3,9 och 10 cm  snö.

Godaste glass smaken? Lakrits.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? På sätt och vis, men så fungerar det nog inte.

Drömmer du mardrömmar? Sällan, oftast när jag är förkyld.

Favoritklädsel? Stora tröjor bekväma byxor och yllesockor.

Vad ser du om du tittar till höger? Fotot på guddottern.

Vad gör dig glad just nu? Att A sitter till vänster om mig.

Vad ska du göra härnäst? Bädda ner mig i sängen.

Höger eller vänsterhänt? Vänster.

Humör just nu? Trött men ganska nöjd.

Favoritgodis? Choklad. Alltid.

Kläder just nu? Mjukisbyxor, yllesockor och sliten tröja.

Sommarplaner? Gärna en resa söderut och se vad Åbo har att erbjuda under sommarmånaderna.

Hur många kuddar sover du med? En.

Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska.

Stjärntecken? Jungfru.

Stökigt eller välstädat? För välstädat.

Vad längtar du efter mest just nu? Familjen och mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar