12 november 2012

Plus och minus

DAGENS LOW:

- Vakna upp i en tom lägenhet
- Telefonladdaren som tydligen har gett upp.
- Vädret.
- Klämde fingrarna riktigt ordentligt idag.
- Nämnde jag vädret redan...


DAGENS HIGH:

- 2 biobiljetter väntade på arbetsbordet imorse. Hörde jag James Bond?
- A kommer hem imoron.
- Pappa som hittade en vinterjacka åt mig!

Ni kanske har lagt märke till att jag och elektroniska prylar helt enkelt inte fungerar. Och att till och med min bästa vän äpplet skulle ge upp och dessutom hela två stycken prylar! På lördag tar jag med mig alla äppelprodukter jag äger och går till farbror doktorn.
Jag tror på teorin att det är någon som jävlas med mig bara så att jag inte själv skall behöva fundera ut vad jag skall göra med den första lönen som snart trillar in på kontot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar