07 januari 2013

Lite närmare igen

Man vet att det nya året har börjat när det talas om dieter och träning överallt. Och lycka till ni som orkar ta tag i det. Själv har jag svårt att hitta motivationen och tröttheten tar över. Men tänker i alla fall försöka få bort sockersuget som sitter i efter julen. Heja heja bara.

Och idag presenterade jag mitt projektarbete och äntligen är jag klar med inredningskursen. Inga fler sena kvällar med bottenritningar och "skaalatikku" i handen. Äntligen kan jag göra något på kvällarna! Men roligt har det varit och jag är igen ett steg närmare min dröm. Och inte skall jag sluta här inte,  jag tar gärna emot nya projekt och planerar inredningar om det behövs. Bara att hojta till.




1 kommentar:

  1. Skoj! Du kan ju ta dej en titt på vår lägenhet om du vill ;) Nä, men vi kunde kanske ta en kaffe nån dag?

    SvaraRadera