04 juni 2013

Nu är det sommarjobb som gäller

Det här med att börja jobba först halv två känns alldeles för konstigt. Fastän det egentligen är en lång dag före arbetspasset börjar, går jag ändå och tittar på klocka var och varannan minut och försöker memorera när busen går så jag hinner. Oj vad yr jag blir. Och så börjar jobbet aldrig heller samma tid så jag tror det blir lite mera yras än vanligt nu i sommar. För annars yrar jag ju inte alls, eller hur var det nu igen..heh.
Men som sagt första dagen på sommarjobbet. Nervös? Nej mest skräckslagen. Tidigare har jag ju bara behövt använda mig av "tyvärr jobbar jag inte på försäljningssidan men ta kontakt med försäljaren där borta i gul skjorta", men det hjälper inte nu för det är ju jag som står där i den gula skjortan. Nä det skall nog gå bra, bring it on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar