14 september 2009

Intresseklubben antecknar

Helgen är förbi, måndag igen. Fast jag är ledig så det känns som en ganska bra måndag.
Helgen rusade förbi igen och jag var för det mesta och höll en ledarkurs för kommande gymnastikledare.
Fastän det inte var så mångsa timmar är det ändå ansträngade att stå och babbala på i flera timmar. Hoppas jag lyckades komma med något vettigt under de två dagarna.

På fredga kväll fick jag reda på lite mera om vattenfallet som rinner utanför mitt köksfönster. På kvällen rusade min granne från ovanför in till mig för att kolla om jag har vatten inne i lägenheten. I övrevåningen hade de tydligen en trecvlig lite pool i köket. Diskhon var översvämmad och parketten flöt. Ojssan..inte undra på att det rinner vatten ner på mig.
Grannen har inte varit i sin lägenhet på en stund så ingen vet när översvämningen har börjat. Men nu hoppas jag bara på att detta inte kommer att beröra mig så mycket.
I dag borde någon typ komma och mäta fuktigheten i mina väggar och sen får vi se vad som händer. Har nog märkt en lite konstig lukt innne hoss mig, unken på nåt sätt...kanske inte så lovande. Håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar