05 februari 2010

ensam hemma

En fredag kväll övergiven..haha nå int nu riktit bara nästan. A har åkt iväg till huvudstaden för att träffa vänner och jag har 2 dagar kvar här före det bär av mot Stockholm.
Dagarna kommer troligen mest gå åt till att packa, tvätta och packa. Imorgon skall vår bil packas med alla produkter och allt annat som skall med (hoppas allt rymms). Sen skall min väska packas och jag skall träffa M som är en sväng i åbo.

Just nu tvättas det kläder som aldrig förr här. I dag har jag uträtta en massa ärenden och tydligen är fredad den dagen alla skall uträtta sina bankärenden och posta paket. Lååång väntan vid banken och sedan en äääännu längre väntan vid posten. Jag gick nästan sönder. Fick det gjort i alla fall.

Nu lite mat, skall lägga upp receptet snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar