01 mars 2010

Grå måndag

Det att jag inte alls har nån inspiration för skolan just nu är väl ingen nyhet direkt. Men veckan blev mycket bättre nu när nästa lektion jag har först är på torsdag eftermiddag och då har jag bara utvecklingssamtal med läraren.
Så jag får hålla på med en massa annat skoj i stället. I morgon skall mitt nygamla soffbord få ny färg på sig och mitt nyaste virkningsprojekt skall bli klart!

Jag märker nu att jag inte mera är 18 år (eller typ 12) för det är en massa vänner och bekanta som förlovar sig stup kvarten. Men jag skall väl inte bli förvånad mer, men det blir jag ändå.
Och när vi ändå är inne på ämnet fick jag höra en väldigt rolig nyhet i dag. Det kommer att bli fest i sommar och det är en väldigt kär vän som firas då. Men mera säger jag inte.

1 kommentar:

  1. men egentligen e ju nog du o jag typ tolv. hehehehe.

    SvaraRadera