14 mars 2011

Jag är inget måndagsbarn

Ibland önskar jag att jag vore den där typen som älskar måndagsmornar och att en ny vecka börjar. Men nu är jag ju inte den och det värsta jag vet är när klockan pipar och det är måndag morgon. "Hepp" alla som vill rösta bort måndagar från denna planet.

Upp kom jag i varje fall och dagen har spenderats framför en dataskärm, igen. Finslipar på texten för det uttjatade examensarbetet och fixar ihop lite programblad vid sidan om. Dagen blev mitt i alt mycket bättre när vännen Jessica ringer och drar med mig o E på café. Inte tackar man nej till ett besök till världens gulligaste café. Så efter en kaffe och 1/3 dels pekannötspaj orkar jag lite till igen. Kameran låg såklart hemma, men kika in här om ni blev nyfikna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar