15 mars 2011

Om jag vore ett djur skulle jag nog vara en zebra

I dag var jag till frissan. Testade en ny och ett stort pluss var den masserande tvättstolen. Håret skall sakta men säkert bli ljusare för under sommaren kan jag inte vara brunett. Men det tar sin tid och nu ser jag ut som en zebra och min pannlugg blev ALLT för kort. Ni vet så där 5 cm:s lugg man hade i banttis. Jep, en sån har jag. Okej den är inte förskräcklig, men jag väntar väldigt mycket på att den skall växa till sig lite.

Och som en blixt från klar himmel fick jag århundradets huvudvärk efter frissan. Så jag har pinat mig själv med att sitta framför datorn i allt för många timmar. Fy och blä, ska man sitta och krama vessan eller säga godnatt för i dag. Over and out.

2 kommentarer:

  1. Oj, en bantispannlugg? :) Det måste vi få se bild på!

    SvaraRadera
  2. det e okej att den e kort så länge den inte e klippt för långt på sidorna. en sån snygg pannlugg hade jag i bantis. som en pottfrisyr med långt hår i nacken, najs! hehe.

    SvaraRadera