01 mars 2013

Svarar och skickar vidare

Blev nominerad av Lotta så här får ni fem svar av mig.

1. Vem ser du upp till/är din förebild och varför?
Här börjar vi minsann med svåra frågor. Kan inte säga att jag har någon speciell person som jag ser upp till eller har som förebild. Men flera personer i mitt liv fungerar som förebilder och ger mig goda råd utan att egentligen veta om det. Men för att ändå lyfta fram någon så är det nog min mormor.

2. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Får jag vara stolt över mig själv? Det får jag väl! Jag är stolt över den jag är och att jag följt min dröm och faktiskt börjat tro på den också.

3. Hur tror du att dina vänner/bekanta skulle beskriva dig?
Jag hoppas mina vänner skulle använda något av dessa när de beskriver mig. Hjälpsam, glad, pålitlig.

4. Ångrar du något i ditt liv?
Jag ångrar att jag inte njuter tillräckligt. Istället går jag omkring och oroar mig och grubblar över små saker och annat onödigt. Jag vill leva mera i nuet och inte bara i väntan på något. För vad väntar jag på egentligen?

5. Vad tycker du själv du är bra på?
Jag tycker jag är bra på att kunna lite av allt möjligt. Och det jag inte kan försöker jag lära mig. För att ge upp är inget alternativ.

Min tur att nominera:

Mia
Hanna
Johanna
Sonja
Jessica

Så här går det till.Svara på de 5 frågorna du får. Skicka sedan vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar till på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.
Och ni får svara på frågorna.
1. Har du någon favoritmaträtt / favoritrecpt? Dela med dig.
2. Senaste film du sett?
3. Var eller när mår du som bäst?
4. När grät du senast?
5. Vad kan du inte leva utan?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar