04 augusti 2013

Den där sommarlistan


Dagens planer: Jobb som vanligt. Men bara 6 dagar kvar till SEMESTER!
Min lunch kommer att bestå av: En frukt och kaffe som jag mumsar i mig på fem röda under min 15 minuters lunch/kaffepaus.
Vädret utanför mitt fönster är: Strålande solsken, som alltid de dagar jag jobbar. Njut folk, njut!
Inatt drömde jag: Drömde om en fin vän från högstadietiden som jag helt tappat kontakten med. Det gör mig så himla ledsen och jag är arg på mig själv för det. Måste åtgärdas.
Igår hände detta: Jag jobbade, hängde med på en burgare med A:s vänner, satt hemma och njöt av tystnaden och somnade tidigt.
Dagens outfit består av: Något svalt och bekvämt.
Det här är min favoritlåt just nu: Oskar Linnros – Från balkongen lyssnar sönder om och om igen.
Den här sommaren har jag lärt mig något nytt: Det är helt okej att inte ha kontroll hela tiden.
Nästa fest jag ska gå på är: Bröllop om några vekor.
Just nu är jag  irriterad på: Just nu är jag inte alls irriterad utan ganska nöjd. Det är små saker i vardagen som kan göra mig väldigt nöjd och glömma saker som irriterar mig. 
Däremot vill jag rekommendera: Nektariner! Överdoserar varje dag. Lite turkisk jogis och honung. Mumma! Har förresten hitta den godaste honungen luomu lähihunaja, kunde äta med sked.
Och så en bild på vår fina gård.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar